Latest News

Nd Life (Apricot Seeds Biji Aprikot)





.

Harga Jualan : RM 49.00

.

Kelebihan biji aprikot vitamin b17 mencegah dan. merawat kanser dan juga pelbagai penyakit merbahaya. seperti kebanyakan kekacang dan biji, biji aprikot adalah sangat.Info mengenai biji aprikot vitamin b17 boleh di dapati dari biji apricot… apricot dipercayai berasal dari china yang mana buah ini telah ditanam sejak 4000 tahun. Apricot seed kernel is the main source of vitamin b17 / amygdalin, the best known alternative cancer treatment.


Biji apricot yang sudah dipanggang dan boleh terus dimakan mentah. allah yang datangkan penyakit dan juga penawarnya. kenapa kita harus makan biji apricot yang kaya.Biji aprikot merupakan kumpulan nut dan seed ( kekacang dan bijirin ). tidak ada bezanya dengan kumpulan kekacang dan bijirin yang lain. apa yang membezakanya adalah.

Penawar kanser vitamin b17, sabah snake srass dan graviola. daun belalai gajah, durian belanda, biji aprikot merawat pelbagai penyakit seperti kanser.. Kami adalah sebuah syarikat yang membekalkan produk kesihatan dan farmaseutikal, serta produk penjagaan diri berdasarkan kesedaran kepentingan cara hidup yang.

It is found that a mix of honey and cinnamon cures most diseases. honey is produced in most of the countries of the world. scientists of today also note honey as very. Vitamin b17 (biji aprikot) vitamin b17 dikatakan mampu merawat & mencegah kanser. bagi sesetengah individu agak sukar untuk mempercayainya. namun, sebenarnya vitamin.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI BLOG SAYA

Senarai Blog

Cari Blog Ini

PEMBAYARAN

Pengikut

ONLINE SHOPPING MALAYSIA Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates