Latest News

Nisjuewin Beauty (Skincare)



Harga: RM 75.00



KULIT MUKA MAKIN CERAH, HALUS & GEBU SEAWAL 3 HARI UOLLSSS! NISJUEWIN BEAUTY SKINCARE TERBUKTI BERKESAN!


“Suka sangat pakai Nisjuewin. Jerawat dah hilang, parut dah pudar.. ramai yang tegur & diorang pun sibuk tanya pakai produk apa..”

Jadi.. jom lihat rahsia Nisjuewin Beauty Skincare!

Nisjuewin Beauty Skincare memang terbaik untuk menghilangkan masalah jerawat & jeragat. Seawal 3 hari, kulit akan nampak makin cerah & gebu. Yang pasti, tiada pengelupasan & tiada kesan sampingan !



KELEBIHAN ITEM NISJUEWIN BEAUTY SKINCARE!


1) Nisjuewin Whitening Soap (50 gram) – [NOT150201615K]

Pembersih muka all in one yang berkesan untuk mencerah, menghaluskan kulit, menghilangkan masalah kulit seperti pigmentasi, jerawat, parut jerawat, tanda-tanda penuaan, cela, kulit kusam dan memberikan kelembapan yang sempurna. Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit kering & kulit sensitif.

2) Nisjuewin Beauty Intensive Toner (30 ml) – [NOT150201616K]

Toner pencerah yang mengekalkan kesegaran kulit wajah di samping membantu mengecilkan liang pori, mengekalkan kelembapan dan kelembutan kulit serta mengawal penghasilan sebum dibawah lapisan kulit seterusnya menghalang pertumbuhan jerawat.

3) Nisjuewin Glowing Day Cream (5 gram) – [NOT150201617K]

Membantu melindungi kulit wajah dari sinaran UV yang merbahaya, mengawal minyak berlebihan, memudarkan parut jerawat dan melembapkan kulit wajah. Ia juga bertindak sebagai bedak asas yang menutupi cela dengan sempurna.

4) Nisjuewin Treatment Night Cream (5 gram) – [NOT150201618K]

Krim kecantikan yang berfungsi untuk mencerahkan kulit secara menyeluruh, mencegah pertumbuhan jerawat, mengecilkan liang pori, mengawal pengeluaran minyak, menghilangkan garis-garis halus, memudarkan parut jerawat dan sebagainya. Krim ini digunakan sewaktu hendak tidur dan memberikan wajah yang cantik, segar dan bermaya pada keesokan hari.

Bagi sesiapa yang masih ragu-ragu dengan keberkesanan Nisjuewin Beauty Skincare, boleh rujuk link testimoni di bawah. Memang banyak sangat testimoni Nisjuewin Beauty Skincare!

Nisjuewin Beauty Skincare telah mendapat kelulusan daripada KKM dan dikeluarkan daripada kilang bertaraf GMP! Yakin selamat tanpa kesan sampingan uollsss!

.

HARGA NISJUEWIN BEAUTY SKINCARE DIJAMIN TERBAIK!

Harga Nisjuewin Beauty Skincare amat berpatutan uollsss dibandingkan dengan kualiti item yang terdapat dalam Nisjuewin Beauty Skincare. Memang berkualiti dan sangat berkesan! Ok ini harga terbaik untuk uollsss!

Untuk keterangan lanjut 0198668615

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI BLOG SAYA

Senarai Blog

Cari Blog Ini

PEMBAYARAN

Pengikut

ONLINE SHOPPING MALAYSIA Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates