Latest News

LIBIDO Desensitizer Gel









LIBIDO Desensitizer Gel

(Mengatasi masalah pramatang lelaki)





Kandungan : 5 ml



(Harga : RM 70.00)

Info Libido Gel
LIBIDO Gel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu menyapu LIBIDO Gel dibawah kepala zakar dan sekitar pelipat sunat. Gunakan LIBIDO Gel sebelum ‘bersama’, sekiranya anda tidak merancang untuk ‘bersama’ pada sesuatu hari itu, maka LIBIDO Gel tidak perlu digunakan. Ia merawat ngilu dan geli yang anda hadapi, tanpa perlu rasa kebas dan panas.
LIBIDO Gel akan meresap ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali sebagai ‘Transdermal Delivery System’. Kaedah yang amat berkesan untuk penyerapan molekul melalui kulit. Sebaik sahaja anda sapu Libido Gel pada kulit organ lelaki anda, bahan-bahan asli yang telah digunakan turun temurun seperti pati pelbagai botani dan herba akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (tiada lagi rasa ngilu & geli) dan ia berkesan serta merta.


Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan serta TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda, cuma ianya akan merawat sesitiviti pada bahagian hujung organ lelaki anda sahaja. Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan hebat LIBIDO Gel ialah dengan menyapu LIBIDO Gel pada organ lelaki anda, dan ianya akan membuatkan anda mengalami masa ‘bersama’ yang lebih lama dan terhebat dengan serta merta.



Kandungan Libido Gel
LIBIDO Gel menggunakan Air Suling, Pati Akar Cengkih, Herba dari Turkey, Mesir dan Daun Lidah Buaya dan pelbagai herba di dalam formula yang telah terbukti berkesan secara klinikal.


KOS PENGHANTARAN

Sila tambah RM 6.00 (Sem. Malaysia) dan RM 10.00 (Sabah/Sarawak)] bagi setiap penghantaran. Sila berhubung dengan Puan Sheena - 0198668615 untuk penjelasan lanjut.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI BLOG SAYA

Senarai Blog

Cari Blog Ini

PEMBAYARAN

Pengikut

ONLINE SHOPPING MALAYSIA Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates