Latest News

Scar Serum (Dyamia)








SCAR SERUM + PLUS

D’yamia





Harga : RM69.90


Dulu muka berparut sebab kesan jerawat, sekarang tak lagi dah.
Rasa seronok betul, jumpa kawan-kawan rasa yakin, takde la dok ingat orang menjeling2 kesan parut bekas jerawat kat muka ni.

Semenjak guna Dyamia Scar Serum parut dah semakin beransur hilang dari muka. Tona kulit muka dah jadi sekata dan semakin cerah. Kawan2 mula memuji dan tanya apakah rahsianya. Tak sabar nak rekemen kat kawan2 yang ada masalah yang sama.


Mengapa Dyamia Scar Serum Begitu Berkesan?

Diformulasikan dari 2 bahan aktif untuk menyingkir sel2 mati pada kulit berparut (Carica) dan merawat dan memulihkan semula kulit kembali asal ( Vitamin E) Dyamia Scar Serum melembabkan kulit, mudah menyerap kedalam kulit dan tidak berminyak.

Digunakan setiap hari sebagai sebahagian daripada rutin kulit anda, Dyamia Scar Serum adalah persediaan mudah untuk anda mengurangkan kemunculan parut dan tanda yang tidak diingini pada kulit

Cara Pengunaan
Bersihkan kawasan parut dengan air dan keringkan. Titiskan Serum Dyamia di atas tangan dan sapukan perlahan-lahan di permukaan kulit yang ingin dirawat sehingga serum meresap masuk. Lakukan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam untuk mendapat keputusan yang lebih cepat. Jauhkan dari terkena bahagian mata.
.
============
Kelebihan Produk:
============
.
? KESAN SEAWAL 8 HARI !
? Sangat Berkesan untuk parut luka.
? Menyingkir kesan parut akibat dari pembedahan, kecederaan, terbakar, jerawat, stretch mark, bekas gigitan serangga, luka
? Kelulusan oleh KKM
? Dikilangkan oleh pengilang berstatus GMP
? Dijamin Halal dan Boleh dibawa solat.
? 100% Buatan Malaysia.


**********************************************

.

KOS PENGHANTARAN

Sila tambah RM 6.00 (Sem. Malaysia) dan RM 10.00 (Sabah/Sarawak) bagi setiap penghantaran. Sila berhubung dengan Cik Sheena – 0198668615 untuk penjelasan lanjut.


.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI BLOG SAYA

Senarai Blog

Cari Blog Ini

PEMBAYARAN

Pengikut

ONLINE SHOPPING MALAYSIA Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates