Latest News

Zuriat (Jus)







I’lham

zuriat

adam @ hawa





(Harga : RM 149.90)



PRODUK INI TELAH DIBACA DENGAN 30 JUZ AL-QURAN
& HIMPUNAN DOA-DOA MUSTAJAB
TIDAK BOLEH DI LANGKAH ATAU DISIMPAN DILANTAI !!
.

Khasiat buah zuriat/ buah adam hawa memang terkenal sejak turun temurun tentang kebaikannya untuk hubungan suami isteri dan sebagai ikhtiar (perangsang) untuk mendapatkan cahaya mata. InsyaAllah, berikhtiar dan berusaha, rezeki akan dimurahkan….amin…

Buah Adam Ikhtiar untuk mendapatkan zuriat

Buah zuriat ini dikatakan amat berkhasiat. Khasiatnya (dengan izin Allah SWT) adalah dapat menyebabkan kehamilan dan menyembuhkan lenguh-lenguh badan.
Saiz buahnya sebesar buah ciku tapi rupanya macam buah kurma. Kulitnya adalah amat keras. Kalau nak pecahkan memang kena menggunakan bantuan dan kudrat orang lelaki dengan sebilah parang. Rupa dalamnya pula macam sabut kelapa. Kami datangkan dalam bentuk jus supaya mudah anda amalkan.

Cara pengambilan :
Minum 2 sudu sehari pagi dan 2 sudu malam

Lelaki minum Jus zuriat Adam
Wanita minum Jus Zuriat Hawa

Khasiat Buah Zuriat Allah S.W.T tidak menciptakan setiap sesuatu di atas muka bumi ini melainkan ada kegunaan untuk makhluknya.. Dikenali juga sebagai buah doum, buah adam hawa dan pelbagai nama-nama lain lagi sesuai dengan kelebihan khasiatnya untuk membantu proses penghamilan. Menurut pengalaman testimoni (yang telah berjaya) dan petua masyarakat dahulu, Buah zuriat ini Khasiatnya (dengan izin Allah s.w.t) adalah dapat membantu kehamilan dan menyembuhkan lenguh-lenguh badan sesuai untuk lelaki dan wanita. Buah zuriat ini mudah didapati di negara-negara timur tengah seperti Saudi Arabia,Mesir dan negara sekitarnya. Pohon Buah ini tidak terdapat di negara kita Malaysia melainkan diimport dari negara-negara tersebut. Kulitnya amat keras. Untuk memudahkan membelah buah ini, anda perlu menggunakan parang atau alatan yang bersesuaian.. Rupa dalamnya sama seperti sabut kelapa. Kaedah dan cara minum buah zuriat Buah ini boleh direbus dua biji buah ini sekali gus. Namun, sekurang-kurangnya sebiji buah dibelah kepada dua untuk mendapatkan khasiatnya . Rebus biji dan kulitnya sekali, sehingga air bertukar warna seakan-akan teh. Dan disarankan diminum selama 44 hari atau sehingga mengandung. Diminum suami isteri dan boleh direbus berulang kali sehinggalah air rebusan bertukar warna menjadi putih kembali, baru diganti dengan buah yang baru. Sebelum minum air rebusan, bacalah bismillah,berselawat keatas nabi dan diikuti dengan petikan ayat 38 surah Al-Imran sebanyak 3 kali.

Maksud ayat : “Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisi-Mu zuriat keturunan yang baik. Sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (Menerima) doa” (Doa mendapatkan zuriat ini juga boleh dibaca di dalam Surah Al-Imran, Ayat 200 dan Surah Al-Anbiya ayat 89)

Air rebusan buah zuriat boleh diminum pada bila-bila masa sahaja dan disimpan dalam botol. Sesungguhnya kita hanya mampu berusaha , berdoa serta bertawakal kepada ALLAH..Dan ALLAH suka dan tidak pernah menghampakan segala permintaan hambaNYA yang memohon pada NYA. Buah zuriat ini mudah didapati di negara-negara timur tengah seperti Saudi Arabia,Mesir dan negara sekitarnya. Pohon Buah ini tidak terdapat di negara kita Malaysia melainkan diimport dari negara-negara tersebut.

BUAH ZURIAT

Juga dikenali sebagai Buah Adam dan Hawa. Cuma terdapat di Tanah Suci. Meningkatkan daya kesuburan dan kualiti sperma. mengatasi masalah ketidaksuburan lelaki serta merangsang daya seksual hubungan suami isteri.

HABBATUS SAUDA

Memperkuatkan sistem kekebalan tubuh. Membantu hormon seksual lelaki dan wanita. Sabda Rasulullah SAW ” Sesungguhnya Habbatus Sauda boleh menyembuhkan segala penyakit kecuali mati

AIR ZAM ZAM

Mengandungi pelbagai mineral yang lengkap untuk kesihatan. Air yang penuh keberkahan dan penawar untuk segala jenis penyakit. Sabda Rasulullah SAW “Air Zam Zam itu mengikut apa yang diniatkan oleh peminumnya”

MADU

Mengandungi sumber utama vitamin dan mineral yang lengkap. Di dalamnya terdapat penawar yang menyembuhkan bagi manusia. Memulihkan sel-sel urat besar serta menambah dan merangsang tenaga batin. Kelebihan dan kemujaraban terdapat di dalam Al-Quran dan Hadis

KURMA AJWA

Amat mujarab menguatkan urat perut dan mengendurkan urat saraf. Berupaya memberi “tenaga segera” yang diserapkan oleh tubuh. Kurma Ajwa adalah buah yang penuh RAHSIA dan keberkahan dari Allah

BUAH DELIMA

Memiliki kadar anti-oksidan yang tinggi. Zat besi yang bermanafaat untuk sel-sel dalam tubuh badan manusia. Delima adalah buah yang penuh RAHSIA dan keberkahan dari Allah
.


KOS PENGHANTARAN

Sila tambah RM 6.00 (Sem. Malaysia) dan RM 10.00 (Sabah/Sarawak) bagi setiap penghantaran. Sila berhubung dengan Puan Sheena -0198668615 untuk penjelasan lanjut.

.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI BLOG SAYA

Senarai Blog

Cari Blog Ini

PEMBAYARAN

Pengikut

ONLINE SHOPPING MALAYSIA Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates